Din marketing manager

DinMarketingManager.dk

  • Ydelser
  • Kontakt
  • Hvem er Din Marketing Manager
    • Cookie- og privatlivspolitik
    • Persondatapolitik
    • Handelsbetingelser
  • Nyheder
  • Google AI Overviews skaber et fald på 61 % i organisk klikrate

    16. november 2025
    Google, SEO

    De nyeste data fra Seer Interactive viser en markant ændring i brugeradfærd på Google: klikraterne falder drastisk – både for organiske og betalte søgeresultater. Det sker ikke kun i søgninger, hvor AI Overviews er synlige, men på tværs af hele søgefladen. Ifølge rapporten klikker brugerne ganske enkelt mindre, fordi Google i stigende grad giver dem…

  • Forstå og brug Semantic SEO i praksis

    27. oktober 2025
    SEO

    Sådan hjælper du søgemaskiner (og AI) med at forstå dit indhold – og få bedre placeringer Traditionel SEO handlede i mange år om at vælge de rigtige søgeord, optimere titler og skrive tekster med den rette keyword-tæthed.Men søgemaskinerne har udviklet sig. I dag handler SEO ikke kun om ord – men om mening og kontekst.…

  • SEO-rapportering handler om mere end tal

    19. oktober 2025
    SEO

    Lær, hvordan du bygger SEO-rapporter, der viser reel forretningsværdi, giver indsigt og sikrer fælles forståelse af strategi og resultater. SEO-rapportering er den proces, der forbinder dit SEO-arbejde med websitets performance og dine interessenters forståelse. Jo bedre du kan skabe den sammenhæng, desto større fordele får du — ikke mindst opbakning fra ledelsen, som hjælper med…

  • Brug søgetermer fra dine Shopping kampagner til dine Search annoncer!

    16. november 2024
    Google Ads

    Jeg anbefaler at bruge søgetermer fra dine Google Shopping-kampagner til at finde nye muligheder for dine Search-kampagner. Dette hjælper dig med at udvide din rækkevidde og sikrer, at du dækker de søgninger, dine potentielle kunder bruger. Hvorfor Det Er Vigtigt? Ved at analysere søgetermer fra dine Shopping-kampagner kan du tydeligt se, hvad dine kunder søger…

  • 5 måder til at bekæmpe stigende Google Ads-omkostninger

    17. september 2024
    Google Ads

    På trods af disse udfordringer er der måder at nå dine mål på – sandsynligvis uden ekstra budget. Her er fem tilgange, der kan hjælpe dig med at få succes: Mangler du hjælp til din annoncering, så lad mig høre fra dig.

  • Google Ads pauser automatisk annoncegrupper uden visninger

    5. september 2024
    Google Ads

    Google har foretaget ændringer i, hvordan de håndterer annoncegrupper med lav aktivitet på Google Ads-konti. Hvad ændrer sig?Fra og med september 2024 vil systemet automatisk begynde at sætte lavaktivitetsannoncegrupper på pause på dine konti. En annoncegruppe bliver betragtet som lav aktivitet, hvis den blev oprettet for mere end 13 måneder siden, og hvis den i…

  • Google My Business/ Google virksomhedsprofil – Gratis synlighed på Google

    15. august 2024
    Google

    Gør du brug af Google My Business? En Google Virksomhedsprofil (tidligere kendt som Google My Business) giver din virksomhed mulighed for større synlighed online. Her er nogle fordele ved at bruge det: Så det er en god idé at oprette en virksomhedsprofil på Google for at øge din synlighed og tiltrække nye kunder! Har du…

  • Få mere brugbar data med UTM Tracking i Google Ads

    8. august 2024
    Google Ads

    Hvis du vil tættere på korrekt data i GA4, så er opsætningen af UTM tracking i Google Ads vigtig. Sådan sætter du din UTM tracking korrekt op:

  • Overholder du EUs cookielovgivning?

    30. april 2024
    Google

    Vigtigt for dig, der bruger Google Ads Google vil fra 1. maj 2024 kontrollere om alle Google Ads-annoncører overholder EUs cookielovgivning. Hvis man IKKE gør det, risikerer man at følgende bliver deaktiveret:– konverteringssporing– remarketing-lister– i yderste konsekvens, din Google Ads konto Tjek din GA4 Tjek din Google Ads

  • Google’s March 2024 Core Update og dens konsekvenser

    14. marts 2024
    Google

    Google har netop udrullet en vigtig opdatering kaldet Google’s March 2024 Core Update, som har betydelige konsekvenser for hjemmesider. Lad os dykke ned i, hvad denne opdatering indebærer, og hvordan den påvirker virksomheders online tilstedeværelse. Hvad er Google’s March 2024 Core Update? Google’s March 2024 Core Update er en omfattende opdatering, der sigter mod at forbedre…

1 2
Næste side
  • LinkedIn
  • Facebook

DinMarketingManager.dk